مرجع مهندسی پزشکی ایران
گجتی که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند

گجتی که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند

کمپانی ActivBody گجتی تولید کرده است که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. این کمپانی آمریکایی، نوعی ...

گجتی که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند


کمپانی ActivBody گجتی تولید کرده است که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. این کمپانی آمریکایی، نوعی نیروسنج دیجیتالی طراحی کرده است که نیروی وارد شده به خود را اندازه‌گیری می‌کند و در زمینه تمرینات ورزشی، توانبخشی و موارد دیگر استفاده می‌شود.

گجتی که نیروی دست‌ها را اندازه‌گیری می‌کند

این گجت هوشمند که ActivForce نام دارد، با استفاده از دستگاه اندازه‌گیر Activ5 این کمپانی کار می‌کند و اطلاعات کلینیکی ارزشمندی را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. پزشکان می‌توانند با استفاده از این دستگاه به ارزیابی توان عضله‌های بازو بپردازند. اطلاعات به دست آمده برای نیروی هر فرد در دستگاه ذخیره می‌شود و می‌توان تغییرات نیروی بیمار را اندازه گرفت.

اندازه‌گیری‌هایی که توسط این نیروسنج صورت می‌گیرد شامل استقامت عضلانی، تقارن قدرت دست چپ و راست و حداکثر نیروی بیمار است. این دستگاه می‌تواند برای تمرینات توانبخشی و ارزیابی عملکرد بدنی در بیماران مفید باشد.

اندازه‌گیری نیروی دست‌ها با گجت ActivForce

دن استیونسون (Dan Stevenson) مدیرعامل این کمپانی در خصوص این گجت می‌گوید: دستگاه ActivForce به افزایش بهره‌وری در توانبخشی کمک می‌کند و به پزشکان امکان می‌دهد تا اطلاعات و نیروی دست بیماران را اندازه بگیرند.

 

 

 

 

کد امنیتی رفرش

آشنایی با مهندسی پزشکی

آشنایی با تجهیزات پزشکی

آشنایی با تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

اخبار و تازه‌های مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

جزوات دانشگاهی و نمونه سوالات امتحانی

معرفی کتاب ، نرم افزار و سایت

ویدیو و انیمیشن آموزشی

دانلود فایل