مرجع مهندسی پزشکی ایران

دانلود کتاب طراحی مدارهای VLSI برای کاربردهای پزشکی

دانلود کتاب طراحی مدارهای VLSI برای کاربردهای پزشکی   مطابق برنامه هفتگی پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی ...

دانلود کتاب طراحی مدارهای VLSI برای کاربردهای پزشکی

 

مطابق برنامه هفتگی پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی ، این هفته نیز یک کتاب تخصصی و مفید در زمینه مهندسی پزشکی را به شما کاربران محترم تقدیم خواهیم کرد.

واژه VLSI مخفف عبارت Very Large Scale Integration (یکپارچه‌سازی در مقیاس بسیار بزرگ) می‌‌باشد. طراحی VLSI شاخه‌ای از علم است که به بررسی یکپارچه‌سازی (مجتمع‌سازی) مدارات خیلی پیچیده در یک مجموعه تراشه (Chip Set) می‌پردازد. این شاخه از علم به دو بخش کلی طراحی و پیاده‌سازی تقسیم شده است که در شاخه پیاده‌سازی مباحث عملی مربوط به پیاده‌سازی مدارات یکپارچه در مقیاس بزرگ عنوان می‌شود. در شاخه طراحی مباحث مربوط به طراحی با توجه به روش‌های پیاده‌سازی عنوان می شوند.

این مرجع معتبر توسط کارشناسان بین‌المللی سطح بالا در حوزه‌های صنعتی و دانشگاهی نوشته شده است. این منبع پیشرو به ارائه مرور جامعی بر طراحی مدارهای VLSI برای طیف گسترده‌ای از کاربردها در حوزه بیولوژی و پزشکی می‌پردازد.
این کتاب با ارائه بیش از ۲۸۰ تصویر متفاوت و بیش از ۱۶۰ معادله ، یک راهنمای کامل و دقیق برای طراحی مدارات مجتمع در صنعت سنجش پزشکی بی‌سیم ، ایمپلنت‌های بدن ، واسط‌های سنجش پزشکی و بیولوژی مولکولی می‌باشد.

مهندسان تکنیک‌های طراحی مبتکرانه‌ و مواد جدیدی را کشف کرده‌اند که به‌منظور دستیابی به عملکرد بالاتری در مدارات و سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این منبع ارزشمند برای افراد حرفه‌ای و دانشجویان فارغ‌التحصیل در تحصیلات تکمیلی ، منبعی ضروری بوده و توجهی جدی به طراحی مدار و آینده فن‌آوری مهندسی پزشکی دارد.

شما کاربران محترم می توانید این کتاب ارزشمند و مفید را بصورت رایگان از پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی دانلود نمایید.

VLSI Circuit Design for Biomedical Applications

 

* برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

کلمات کلیدی: biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور ، پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی ، اخبار و تازه های مهندسی پزشکی ، مقالات مهندسی پزشکی ، آموزش مهندسی پزشکی ، دانلود کتاب های مهندسی پزشکی ، دانلود جزوه های مهندسی پزشکی ، دانلود نمونه سوالات امتحانی مهندسی پزشکی ، کتاب های تخصصی ، کتاب های تخصصی مهندسی پزشکی ،‌ مدارهای الکترونیکی ، طراحی مدارهای VLSI برای کاربردهای پزشکی

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کد امنیتی رفرش
very goood
پاسخ : از اعلام نظرتون ممنونم.
در پناه حق موفق و پیروز باشید ...

آشنایی با مهندسی پزشکی

آشنایی با تجهیزات پزشکی

آشنایی با تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

اخبار و تازه‌های مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

جزوات دانشگاهی و نمونه سوالات امتحانی

معرفی کتاب ، نرم افزار و سایت

ویدیو و انیمیشن آموزشی

دانلود فایل