زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 4:49 بعد از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 916
نویسنده پیام
admin آفلاین





ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975
دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد‌ آزمایشگاهی ساخت ایران افتتاح شد
دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد‌ آزمایشگاهی ساخت ایران افتتاح شد

دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد‌ آزمایشگاهی ساخت ایران صبح امروز به مدت چهار روز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.


دکتر محمد شیخ‌زین‌الدین ، معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این که اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران سال گذشته توسط معاونت علمی برگزار شد ، اظهار کرد: سال گذشته 40 میلیارد تومان تجهیزات در نمایشگاه به فروش رسید.


وی با اشاره به هماهنگی‌های بسیار خوب صورت گرفته میان وزارت های علوم و بهداشت و معاونت علمی در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بر این اساس 17 میلیارد تومان توسط وزارت علوم ، 10 میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و 40 میلیارد تومان نیز توسط معاونت علمی برای حمایت از خرید محصولات عرضه شده در این نمایشگاه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: 100 میلیارد تومان یارانه تخصیصی برای خرید تجهیزات از این نمایشگاه در واقع معادل تأمین پنج هزار نفر فرصت شغلی برای افراد تحصیل کرده و درمواردی نخبه است.


وی با تأکید بر این که این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به بحث افزایش کیفیت دارد اظهار کرد: در این نمایشگاه 200 شرکت سازنده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی حدود چهار هزار محصول را عرضه کرده اند.

به گفته شیخ زین‌الدین همچنین برای بخش خصوصی که آمادگی خرید از این نمایشگاه را دارند دو دسته تسهیلات در نظر گرفته شده است که یک بخش مربوط به استفاده از تسهیلات 4 درصدی برای درصدی از خریدها و دیگری ، تسهیلات لیزینگ 12 درصدی است که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌شود.






دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 - 03:38
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mbio &
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد‌ آزمایشگاهی ساخت ایران افتتاح شد | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا